Slutuppgift Fredrik, Kalle, Jerker och Daniel

Vi gjorde en film om boken Sent ute.

om filmen inte funkar här så är länken till den på youtube här—> http://www.youtube.com/watch?v=noXWyDFDi0I

11 kommentarer till Slutuppgift Fredrik, Kalle, Jerker och Daniel

  1. Hampus skriver:

    Den va sådär, rockmusiken pajjade allt

  2. Tove skriver:

    Jag tyckte det var kul att ni gjorde en film, för det var ni ensamma om, och det e inte så lätt och göra det så det var väldigt kreativt. Responsen från mig är musiken, när ni pratade så hörde man inte er för det var musik, och då förstog jag inte riktigt vilka scener det handlade om, ni kanske kunde ha skippat musik när ni pratade.

  3. Ulrika skriver:

    Jag tyckte att det var roligt och väldigt kreativt av er att göra en film. Det är inte så lätt att göra en film och därför jag tycker att ni har lyckats med det. Musiken tyckte jag förstörde ganska mycket. Det negativa var att det var svårt att höra vad ni sa och jag hängde inte med hela tiden i filmen och i de olika scenerna. Hade ni sänkt musiken så att man hörde vad ni sa, hade detta varit bättre och lättare att förstå handlingen i filmen.

  4. Mikaela skriver:

    Filmen var väl helt okej, men man hörde ingen på grund av rock musiken. Och sen fattade jag inte vad boken handlade om, Det hade varit bättre om ni pressenterade alla i början i stället , då kanske jag skulle ha hängt med bättre.

  5. Lukas skriver:

    Jag håller med de andra, att filmen var bra, men att musiken gjorde att man inte kunde höra vad ni sa.

  6. gelilla skriver:

    Jag håller med de andra, jag tyckte att det var kul och bra att ni gjorde en film, för det är ingen annan gjort och jag tyckte ni vissade bra så man fattade vika scener det var men det som jag inte tyckte var som bra som tove också nämnde var att ni hade musik och det kunde bli svårt ibland att höra vad ni säger, för det vill man ju gärna veta! annars tyckte jag att allt annat var jätte bra

  7. Evelina skriver:

    jag tycker att det var kul att ni valde att göra film, men eftersom att jag inte läst boken var det lite svårt att var det lite svårt att hänga med så en presentation i början hade kanske kunde varit bra att ha med, men jag tycker att ni gjorde ett bra jobb och det blev coolt. fast jag tycker som de andra att muiken pajade lite eftersom att man inte alltid hörde vad ni sa.

  8. Nina skriver:

    Kul att ni gjorde en film!
    Jag (som inte läst boken) förstod inte så mycket av vad den handlade om, ni hade kunnat berätta lite innan filmen, eller något liknande. Musiken var rätt hög så man hörde inte så mycket av vad ni sa.

  9. Josefin skriver:

    Det var kul att ni gjorde en film eftersom ingen annan gjorde det.
    När det gäller musiken håller jag med de andra. Den förstörde lite och det skulle varit bättre om den iaf spelades lite lägre så man skulle hört vad ni sa.

  10. Joel skriver:

    Som alla redan sagt var musiken ganska mycket för hög. Man hörde inte vad ni sa. För att vara en trailer hade ni ganska långa scener. Fast musiken var ju bra.

  11. Mathilda skriver:

    jag tycker att filmen är ganska bra men musiken gjorde så att man inte hörde vad ni sa.

Kommentera

