Lukas slutuppgift

Klicka på bilden för att se serien i full storlek:

14 kommentarer till Lukas slutuppgift

  1. bokcirkelblogg skriver:

    Hanna P-N säger:
    Jag tyckte att den var fint ritade och var väldigt bra sammanfattad.

  2. Mathilda skriver:

    Jag håller med Hanna, serien var bra sammanfattad och den var snyggt gjort.

  3. gelilla skriver:

    jag tyckte att du hade ritat tydlig och fint så man fattar va boken handlar om, och men ser att du har gjort det nogrant

  4. Fredrik skriver:

    Väldigt fint ritat och du har fått med allt som behövs. Snyggt Lukas!!

  5. Carl-henrik skriver:

    Du har samanfattat boken på ett bra sätt med de bilderna.
    Och väldigt snyggt ritat

  6. Jerker skriver:

    Du har fått med bokens innehåll på ett jättebra sätt och du har ritat snygga och tydliga bilder. Bra Lukas!

  7. Hampus skriver:

    Väldigt fin serie, har ite läst boken men jag förstår rätt mycket vad den handlar om

  8. Ulrika skriver:

    Jag tycker att du har sammanfattat boken på ett väldigt bra sätt. Du har också ritat fina bilder! När man tittar på din serie förstår man bokens innehåll i stora drag. Det mesta var bra med din serie. Det ända jag tycker att du glömde var att rita/skriva om Barans flickvän Elin. Jag tycker att hon (Elin) skrevs det ganska mycket om i boken och därför tycker jag att hon borde varit med i serien.

  9. daniel skriver:

    Jättesnyggt ritat Lukas. Du har fått med det mesta av boken i 10 scener.

  10. bokcirkelblogg skriver:

    Dina bilder är väl gjorda och fina. Jag tycker att du har fått med handlingen och man förstår vad boken handlar om. Du har sammanfattat det bra och fått med det viktigaste. Jag tycker också att du skulle tagigt med Elin i din serie, för det handlade ganska mycket om henne.

  11. bokcirkelblogg skriver:

    // Tove !

  12. Nina skriver:

    jag tycke att din serie är vädigt fint ritad, och väldigt tydlig. men jag tycker att det hade blivit bättre om du försökt att sammanfatta boken med lite färre rutor.

  13. Josefin skriver:

    Bra sammanfattat och bra ritat !😉

  14. Theodora skriver:

    Jag tycker att det var en väldigt bra serie. Man behöver nästan inte läsa boken för att förstå handlingen , mycket bra bilder + text.

Kommentera

