Glad Påsk alla bokcirkelbloggare!

Hoppas att ni har ett trevligt påsklov och att ni vilar ut ordentligt. Det har ni verkligen förjänat! Jag tycker att det är roligt att några av er kommenterar i bloggen trots att det är lov. Kul! På torsdag kommer jag att lägga ut den sista uppgiften här i bloggen. Ni har dock gott om tid på er att färdigställa den.

Jag har förlängt bokcirkelprojektets slutdatum med två veckor så fredagen den 18 april är numera deadline. Då vill jag att ni ska ha postat in samtliga frågor och svar från v.9 och 10 (6stk frågor och 6 stk svar) + 3 stk svar på mina diskussionsfrågor från v.11 samt den avslutande uppgiften. Allt ska vara inlämnat för att man ska kunna få godkänt på uppgiften.

l.jpg

Liten översikt: Det vi har kvar att göra nu är 1) Läsa ut boken och 2) Göra slutuppgiften. Deadline: 18 april.

Ha det nu toppen och njut av lovet. Det ska jag göra!

Kommentera

